RAMS Başakşehir, eski yıldızı Edin Visca’yı 1 yıllığına yeniden kadrosuna kattı. Kulüp, Bosna Hersekli orta saha ile resmi sözleşmeyi imzaladığını duyurdu.
RAMS Başakşehir, eski oyuncusu Edin Visca ile 1 yıllık sözleşme imzalayarak kadrosuna kattı. Bosna Hersekli orta saha oyuncusu, kulübün yeni sezon yapılanması kapsamında yeniden turuncu-lacivertli formayı giyecek.
Kulüpten yapılan resmi açıklamada, Başkan Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Edin Visca’nın sözleşmeye imza attığı belirtildi. Açıklamada, “2011’de başlayan hikayemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Vişça yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine hoş geldin evlat.” ifadeleri kullanıldı.
Edin Visca, 2011-2022 yılları arasında Başakşehir formasıyla kulüp tarihine adını yazdırdı. 26 yaşındaki Bosna Hersekli oyuncu, turuncu-lacivertli ekipte çıktığı 398 maçta 110 gol atarak kulübün en golcü futbolcusu unvanını elde etti. Visca, Başakşehir’in 2019-2020 sezonundaki Süper Lig şampiyonluğunda da önemli rol oynamıştı.
Geçtiğimiz sezonu Trabzonspor formasıyla geçiren Visca, yaşadığı sakatlıklar nedeniyle sadece 9 karşılaşmada forma giyebildi ve bu süreçte gol veya asist katkısı sağlayamadı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]
Yorum Yap