MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Emre Belözoğlu: “Ankara’da Kazanan Biz Olmalıydık”

Emre Belözoğlu, Beşiktaş ile Golsüz Beraberlik Sonrası Değerlendirmelerde Bulundu MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, Ziraat Türkiye Kupası yarı final ilk maçında Beşiktaş’la 0-0 berabere kaldıkları maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu. 23 Nisan Coşkusu ve Taraftarın Etkisi Emre Belözoğlu, basın toplantısına 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutlayarak başladı. Özel bir güne…

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Emre Belözoğlu: “Ankara’da Kazanan Biz Olmalıydık”

Emre Belözoğlu, Beşiktaş ile Golsüz Beraberlik Sonrası Değerlendirmelerde Bulundu

MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, Ziraat Türkiye Kupası yarı final ilk maçında Beşiktaş’la 0-0 berabere kaldıkları maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu.

23 Nisan Coşkusu ve Taraftarın Etkisi

Emre Belözoğlu, basın toplantısına 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutlayarak başladı. Özel bir güne denk gelen maçlarını MKE Ankaragücü taraftarına galibiyeti hediye etmek için çıktıklarını vurguladı. Takımının sahadaki performansından gurur duyduğunu belirten Belözoğlu, taraftarın desteğinin oyunculara olumlu şekilde yansıdığını dile getirdi.

Maç Değerlendirmesi ve Oyuncu Performansı

Belözoğlu, Beşiktaş karşısında oyun üstünlüğünün kendilerinde olduğunu ifade ederek net pozisyonlar bulmalarına rağmen skoru bulamadıklarını söyledi. Oyuncularının performansından memnuniyet duyduğunu belirten teknik adam, takımının gelişiminden mutluluk duyduğunu dile getirdi.

Eleştirilere Cevap

Sosyal medyada oyuncusu Flips’e yönelik eleştirilere de değinen Belözoğlu, sosyal medyanın kendisi için değerli olmadığını belirterek, oyuncusunun performansının eleştirilmesine anlam veremediğini dile getirdi. Ayrıca yabancı VAR hakemlerinin Türk futboluna zarar vereceğini savunan Belözoğlu, hakemlerin güvensizlik hissettiğini ve bu durumun TFF ve kamuoyuna yansıdığını belirtti.

Emre Belözoğlu, maç sonrasında soyunma odalarının kalabalık olmasını eleştirerek Türk futbolunda yaşanan nahoş hadiselerden dolayı rahatsız olduğunu belirtti. Teknik adam, takımıyla ilgili beklentilerini ve sosyal medyadaki eleştirilere ilişkin açıklamalarını basın toplantısında paylaştı.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Nihat Kahveci’den Montella ve Hacıosmanoğlu’na Sert Tepki: ‘Allah Belasını Versin!’
Nihat Kahveci’den Montella ve Hacıosmanoğlu’na Sert Tepki: ‘Allah Belasını Versin!’
Fenerbahçe’nin Mason Greenwood Teklifi Marsilya Tarafından Reddedildi
Fenerbahçe’nin Mason Greenwood Teklifi Marsilya Tarafından Reddedildi
Fenerbahçe’nin yeni teknik direktörü belli oldu
Fenerbahçe’nin yeni teknik direktörü belli oldu
Fatih Altaylı’dan TFF Başkanı Hacıosmanoğlu’na Sert Tepki Mafya Benzetmesi Yaptı
Fatih Altaylı’dan TFF Başkanı Hacıosmanoğlu’na Sert Tepki Mafya Benzetmesi Yaptı
Almanya Fildişi Sahili Maçında Wilfried Singo Sakatlandı
Almanya Fildişi Sahili Maçında Wilfried Singo Sakatlandı
Kanada mahkemesi, Partey’nin vize itirazını reddetti
Kanada mahkemesi, Partey’nin vize itirazını reddetti
Sporun Doğru Adresi
Spor Haberleri

Reklam & İşbirliği: [email protected]

Hakkımızda
Copyright © 2025 Tüm hakları SPOR DAKİKA saklıdır.