Fenerbahçe Beko, seriyi 3-1 kazanarak şampiyon oldu Fenerbahçe Beko, Beşiktaş GAİN’i 77-75 mağlup ederek seriyi 3-1 kazanarak Türkiye Basketbol Süper Ligi şampiyonu oldu. İki takım arasındaki derbi maçın ilk dakikalarında taraflar skor üretemezken, Beşiktaş GAİN Sertaç Şanlı’nın dış atışıyla 5. dakikayı 8-6 önde tamamladı. Beşiktaş, hücumda etkili olurken ilk periyodu 20-16 önde tamamladı. Fenerbahçe Beko,…
Fenerbahçe Beko, seriyi 3-1 kazanarak şampiyon oldu
Fenerbahçe Beko, Beşiktaş GAİN’i 77-75 mağlup ederek seriyi 3-1 kazanarak Türkiye Basketbol Süper Ligi şampiyonu oldu. İki takım arasındaki derbi maçın ilk dakikalarında taraflar skor üretemezken, Beşiktaş GAİN Sertaç Şanlı’nın dış atışıyla 5. dakikayı 8-6 önde tamamladı. Beşiktaş, hücumda etkili olurken ilk periyodu 20-16 önde tamamladı. Fenerbahçe Beko, ikinci çeyrekte toparlanarak skoru 20-20’ye getirdi ancak Beşiktaş, üçüncü çeyreğe 45-40 önde girdi.
Beşiktaş’ın etkili oyunu devam ederken farkı açtığı anlar oldu ve final periyoduna 60-56 önde girdi. Ancak Fenerbahçe Beko, son dakikalarda etkili bir oyun sergileyerek skoru lehine çevirdi ve mücadeleden 77-75 galip ayrılarak şampiyonluğa ulaştı.
Maç sonrası düzenlenen kupa töreninde, Fenerbahçe Beko takımına şampiyonluk madalyaları takdim edildi. Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Hidayet Türkoğlu, şampiyonluk kupasını kaptan Melih Mahmutoğlu’na verdi. Kupa töreninde ayrıca Beşiktaş takımına ikincilik ödülü takdim edildi.
Final serisinin en değerli oyuncusu (MVP) ödülü ise Fenerbahçe Beko’dan Wade Baldwin’a verildi. Baldwin, serinin her maçında önemli bir rol oynayarak takımını şampiyonluğa taşıdı.
Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Fenerbahçe Beko takımını tebrik ederek, başarılı performanslarından dolayı Beşiktaş GAİN’i de kutladı. Bakan Bak, şampiyonluk sevincini Queen’in “We are the champions” şarkısı eşliğinde kutlayan Fenerbahçe Beko takımını yürekten tebrik etti.
Reklam & İşbirliği: [email protected]
Yorum Yap