Ergin Ataman, Fenerbahçe Beko’nun Dörtlü Final Başarısını Değerlendirdi Panathinaikos’un başantrenörü Ergin Ataman, Fenerbahçe Beko’nun büyük bir başarı elde ederek Dörtlü Final’e yükseldiğini belirtti. Almanya’nın başkenti Berlin’deki Uber Arena’da yarın başlayacak olan Dörtlü Final öncesinde, Panathinaikos son antrenmanını maçların oynanacağı salonda gerçekleştirdi. Ataman, Anadolu Ajansı muhabirine açıklamalarda bulundu. 39 Maçın Ardından Dörtlü Final’e Çıkmak Ergin Ataman,…
Panathinaikos’un başantrenörü Ergin Ataman, Fenerbahçe Beko’nun büyük bir başarı elde ederek Dörtlü Final’e yükseldiğini belirtti. Almanya’nın başkenti Berlin’deki Uber Arena’da yarın başlayacak olan Dörtlü Final öncesinde, Panathinaikos son antrenmanını maçların oynanacağı salonda gerçekleştirdi. Ataman, Anadolu Ajansı muhabirine açıklamalarda bulundu.
Ergin Ataman, Dörtlü Final’e çıkmak için 39 maçı geride bıraktıklarını belirterek, “Her iki takımın da çok büyük başarısı var. Fenerbahçe 5 yıl sonra, biz de 12 yıl sonra Dörtlü Final’deyiz. Buraya gelen herkes öncelikle finale çıkmak, sonra da kupayı kazanmayı hedefliyor. Kazanmak için gerekli hazırlıkları yaptık. Fenerbahçe’nin de hazır olduğunu düşünüyorum.” dedi.
Ataman, Fenerbahçe Beko’nun Türkiye’yi temsil etmesinin Türk basketbolu açısından önemli olduğunu vurgulayarak, “Geçen sene Türk takımı yoktu. Fenerbahçe kulüpler bazında Türk basketbolunu temsil ediyor, başında yabancı bir hoca var. Sonuçta bu bir milli maç değil. Herkes kendi takımının kazanması için elinden geleni yapacaktır.” şeklinde konuştu.
Ataman, Fenerbahçe taraftarının desteğinin önemli olduğunu ancak taraftar gücünün her zaman kazandırmadığını belirterek, “Taraftarlar kendi takımlarını en iyi şekilde destekleyecekler. Ümit ediyorum ki herkes sadece kendi takımını destekleyerek saygılı şekilde tribündeki yerini alır.” ifadelerini kullandı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]
Yorum Yap